23/1/09

It's official

Φέτος αντί για σεισμούς, όταν έχω εξεταστική θα προκαλώ διακοπές ρεύματος. Το είπε και η ΔΕΗ. Από την Τρίτη - που βγήκε το πρόγραμμα της εξεταστικής και εγώ άρχισα να προσπαθώ να διαβάσω - έχουν λέει τεχνικά προβλήματα, μάλλον λόγω καιρού (ναι καλά, έτσι λένε γιατί δεν ξέρουν την πραγματική αιτία). Sit back and enjoy αγαπητοί μου συμπολίτες, μέχρι να δώσω όλα μου τα μαθήματα θα σας κάνω τα ηλεκτρικά σαν τα χριστουγεννιάτικα φωτάκια που αναβοσβήνουν.

Υ.Γ. Μήπως τελικά να πάω στους καθηγητές μου και να τους πω να μου δώσουν πτυχίο, όχι για μένα, για το φουκαριάρικο Δήμο Πατρών; Πέρσι σεισμοί, φέτος διακοπές ρεύματος, αν χρωστάω ακόμα μαθήματα και του χρόνου (φτου και ξαναφτού στον κορφο μου), θα αρχίσουν οι πλημμύρες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

/* Script for Google Analytics ------------------------------*/